کمک ۱.۴ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به ایتام خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۳۴۰۸
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به ایتام نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه کمک ها به حساب دو هزار و ۸۰۰ یتیم نیازمند استان واریز شده است، خاطرنشان کرد: با کمک بنیاد مستضعفان به حساب هر یتیم کمیته امداد ۵۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را ۶ هزار و ۱۵۳ نفر برشمرد و افزود: از مجموع کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد ۲ هزار و ۸۳۴ نفر یتیم و ۳ هزار و ۳۲۲ نفر نیز فرزندان خانواده‌های نیازمند با سرپرست بیمار، سالمند و یا زندانی هستند.

وی اضافه کرد: حامیان طی سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت خود کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی همچنین به کمک سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به آسیب دیدگان کرونا در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: این اعتبار برای نیازمندان مددجو و غیر مددجو استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای مددجویان دارای بیماری خاص و صعب العلاج در ابتدای شیوع کرونا در جهت پیشگیری این ویروس هزینه شد، خاطر نشان کرد: دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این اعتبار نیز به حساب غیر مددجویان آسیب دیده از کرونا هزینه شد.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز