سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی :

ایمنی مهمترین محوریت در ساخت جاده هاست

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸۳۴
ایمنی مهمترین محوریت در ساخت جاده هاست
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: برقراری ایمنی و حفظ جان مردم مهمترین محوریت در ساخت جاده های استان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن محمدی در نشست کمیسیون ایمنی راههای استان اظهار داشت: در ساخت جاده‌ها همچنین معاش و توقفگاه های روستاییان و شهروندان مورد توجه حوزه فنی استان می باشد.

محمدی افزود: حذف نیوجرسی ها و اجرای آیلند جاده ها برای حفظ جان و ایمنی مردم در دستور کار استان قرار گرفته است تا دسترسی ایمن برای مناطق شهری و روستایی در طول مسیر ایجاد شود،

بررسی اقدامات ضروری مورد مطالبه روستاییان و مراکز جمعیتی آشخانه_جنگل گلستان و ارائه پیشنهادات برای تعطیلات عید سعید فطر تابستان از دیگر دستورکارهای نشست بود که سرپرست معاونت عمرانی استانداری در این خصوص گفت: با تشکیل کارگروهی متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راه و شهرسازی فرمانداری‌های تابعه و دفتر فنی استانداری طی ۱۰ روز آینده طرح های لازم بررسی و ارائه خواهد شد.

محسن محمدی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه ها در اجرای بزرگراه به ویژه در مسیر بجنورد_جنگل گلستان عبور روستاییان از عرض جاده است که این انر برای مردم مخاطراتی به دنبال دارد که در ساخت جاده ها تامین و ارتقای ایمنی ترددها از جاده توسط روستاییان باید مورد توجه باشد.

در این نشست همچنین گزارش میزان تصادفات و متوفیان ناشی از تصادفات در سال های ۹۸ و ۹۹ ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز