امروز رخ داد؛

گلایه شدید استاندار خراسان شمالی از انجام نشدن مصوبات سفر ریاست جمهوری

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۴
گلایه شدید استاندار خراسان شمالی از انجام نشدن مصوبات سفر ریاست جمهوری
استاندار خراسان شمالی از عدم توجه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در تیرماه سال‌گذشته گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان با ابراز گلایه از بانک عامل و دستگاه های اجرایی برای واگذاری زمین به یک سرمایه گذار در حوزه انرژی خورشیدی خطاب به مدیران استانی گفت: در جلسه گذشته برای حل این مشکل که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان می باشد ۴٨ ساعت فرصت دادم اما کاری انجام نشده است و حتی با یکدیگر و با سرمایه گذار جلسه نگذاشتید. 

دکتر شجاعی با اشاره به اینکه این مصوبات مربوط به ٢٣ تیرماه سال گذشته است، گفت: با این روند انجام کار می خواهید استان تکان بخورد؟ حرف های تکراری می زنید و بنده این شیوه انجام کار را متوجه نمیشوم. 

وی ادامه داد: روش کار کاملا مشخص است به سرمایه گذار زمین بدهید و از افرادی که زمین گرفته اند ولی کاری انجام نمی دهند زمین را پس بگیرید و با انجام وظایف اداری خود وقت ما را نگیرید. 

دکتر شجاعی همچنین خطاب به مدیران عامل بانک های استان گفت: مدیرعامل بانکی که مصوبه سفر را انجام ندهد ممنوع الورود به جلسات می شوند و به هیات خبرگان بانکی معرفی خواهند شد. 

دکتر شجاعی با گلایه از عدم تحویل زمین به ۵ ناحیه صنعتی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی دستور داد: تا ١٠ روز آینده باید موضوع زمین باید تعیین تکلیف شود. 

وی گفت: اگر در یک نقطه مکانی تعریف شده زمینی برای واگذاری وجود ندارد می توانید نقطه دیگری انتخاب کنید وکار را انجام دهید.

دکتر شجاعی همچنین تاکید کرد: شهرداری های استان برای اجرای طرح های خود می توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با نرخ ۴ درصد بهره مند شوند و همچنین برای تجهیز و تکمیل حمل و نقل عمومی خود می توانند بخش خصوصی را پای کار بیاورند.

وی اشاره داشت: در خصوص معدن آلبلاغ شهرستان اسفراین، استان به خوبی به تعهدات خود عمل کرده است اما وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ایمیدرو به تعهدات خود عمل نکرده است و طی مکاتبه ای با رئیس جمهور این موضوع گزارش خواهد شد. 

دکتر شجاعی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: بحث بین ادارات در این جلسات مطرح نشود و باید از قبل جلسه بگذارید و همچنین دعوت از مدیران به جلسات باید بر اساس دستورکارها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز