سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

ابتلای ۲۱ مورد جدید بیماری کرونا در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۵ - ۱۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۰۹۰۶
ابتلای ۲۱ مورد جدید بیماری کرونا در خراسان شمالی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای 21 مورد جدید بیماری کرونا تا ظهر 15 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا  ،  سید احمد هاشمی اظهار کرد : تا ظهر 15 خرداد، 2294 نفر در خراسان شمالی به کووید 19 مبتلا شده اند که شامل 945 نفر بستری و 1349  نفر سرپایی می باشند و تعداد آمار فوتی ها نیز به 135 نفر رسید.

دکتر هاشمی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 1226 نفر، شیروان 258 نفر، فاروج 140 نفر، مانه و سملقان 224 نفر، جاجرم  68 نفر، گرمه 48 نفر، راز و جرگلان 148 نفر و اسفراین 182 نفر بطور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده اند.

وی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، پرهیز از تردد های غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تماس با بیماران، پرهیز از دست زدن به سر و صورت بخصوص به ناحیه چشم، بینی و دهان ضروری است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 795 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند.

وی افزود: آزمایش 3532 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 112 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز