مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی:

آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۲۸۰۹
آسفالت ۲۷ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: به زودی عملیات اجرایی آسفالت حدود ۲۷کیلومتر از راه‌های روستایی در قالب طرح ابرار در استان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جعفر شهامت اظهار کرد: آسفالت ۳ محور به طول ۵.۲ کیلومتر در حوزه شهرستان اسفراین از جمله پروژه های طرح ابرابر است علاوه بر آن انعقاد قراردادهای آسفالت محور روستاهای پیرعلی شهرستان فاروج بطول ۵ کیلومتر، سنجد ایزمان به ‌طول ۳ کیلومتر، پسرکانلو به طول ۵ کیلومتر در دستور کار است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های راز شیرین دره و ارکان – رئین نیز بطول ۵.۵ کیلومتر در مرحله ابلاغ قرارداد هستند.

شهامت درباره اقدامات در زمینه گسترش راه‌های استان اظهار داشت: انجام پروژه‌های راهسازی در راه‌های اصلی بجنورد - سنخواست و بجنورد - اسفراین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و تکمیل باند دوم بجنورد – جنگل گلستان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناههای حمل و نقل در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی افزود: تکمیل و احداث راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح استان جزو تکالیف قانونی است که در این راستا طبق هدف گذاری انجام شده ۷۹.۵کیلومتر در قالب طرح ابرار و ۵۲۹ کیلومتر راه از محل سایر اعتبارات ملی و استانی توسط این اداره کل و اداره کل راه و شهرسازی در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: امید می رود علی رغم تنگناهای اعتبارات تا پایان سال مالی ۹۸ برابر ۴۹ کیلومتر راه روستایی با هم افزایی با مجموعه راه و شهرسازی استان احداث وبهره برداری شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز