مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی :

صدور ۹۵ مجوز تاسیس طرح صنعتی از اول سال جاری در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۲۸۲۴
صدور ۹۵ مجوز تاسیس طرح صنعتی از اول سال جاری در خراسان شمالی
مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : ۹۵ مجوز تاسیس طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری بیش از ۳٠ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال در خراسان شمالی صادر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ رضا فیروزه اظهار کرد : ۹۵ مجوز تاسیس برای احداث طرح های تولیدی جدید در استان خراسان شمالی تا نیمه اول خرداد ماه در سال جاری صادر شد.

رضا فیروزه افزود :مبلغ پیش بینی حجم سرمایه گذاری مورد نیاز این طرح ها جهت راه اندازی و تکمیل حدود ۳٠ هزار میلیارد ریال می باشد.

فیروزه در ادامه گفت : پیش بینی می شود اشتغال ایجادی پروژه های فوق بیش از ۱٠٠٠ نفر به صورت مستقیم باشد و تاکید کرد رسالت این سازمان به عنوان متولی تولید و تجارت، مشاوره، حمایت، پیگیری و تسریع در امور متقاضیان ورود به حیطه تولید می باشد.

رییس سازمان صمت استان افزود : می توان دریافت، عمده رسته های مورد اشتغال بر اساس طبقه بندی جواز های صادر شده، طرح های مذکور در زمینه های محصولات کانی غیرفلزی، محصولات شیمیایی، محصولات فلزی فابریکی، محصولات غذایی و آشامیدنی بیشترین صدور مجوز ها را داشته است .

فیروزه تصریح کرد: با اجرا و راه اندازی طرح های مورد تقاضای سرمایه گذاران در رسته های صنعتی مذکور شاهد اعتلای بخش اقتصاد استان، جهش تولید و بهره بندی از مواهب آن از جمله کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بخش تولید خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز