نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

به اتمام رسیدن دوره فریب دولت‌ها توسط آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۴۴۳۳
به اتمام رسیدن دوره فریب دولت‌ها توسط آمریکا
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دوره فریب دولت‌ها توسط آمریکا به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز جمعه شهرستان بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، اظهار کرد: ما باید حق تقوا را رعایت کنیم که این حق اطاعت از خداوند، یاد خدا و گناه نکردن است.

امام جمعه بجنورد شکرگزاری را دیگر حق تقوا بر دوش انسان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: کنار گذاشتن معصیت‌ها و به‌جا آوردن شکر خداوند سبب افزایش برکات در زندگی می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) خدمات بزرگی به بشریت ارائه دادند و انسان‌های بزرگی از لحاظ فکری تربیت کردند که هر کدام در این مسیر میدان‌دار شده و ما را از بخشی از سرچشمه علوم این امام بزرگ بهره مند کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امام صادق (ع) سعی داشتند نیازهای جامعه را رفع کنند و هم‌زمان اسلام ناب محمدی را به جامعه خود معرفی می‌کردند و با فعالیت‌های سیاسی خود بنی‌امیه را در آستانه سقوط قرار دادند، اما دشمنان نگذاشتند این اتفاق رقم بخورد.

* نمایندگان قوانین دست و پا گیر را اصلاح کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه دوم نماز جمعه بجنورد نیز ابتدا از برگزارکننده‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بیان کرد: این انتخابات با سلامتی و امنیت برگزار و موجب شد حماسه‌ای دیگر رقم بخورد.

وی خطاب به نمایندگان جدید مردم خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: شما می‌دانید مشکلات مردم و استان چیست و به این مشکلات بپردازید و قوانین دست و پا گیر را اصلاح کرده و تغییر بدهید و بر اجرای قوانین نظارت درستی داشته باشید.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه شعور مردم که شما را برگزیده‌اند پاس بدارید، تصریح کرد: امیدواریم با مدیریت جدید مجلس شورای اسلامی، شاهد تحول و رفع معضلات باشیم و مشکلات با همکاری دولت رفع شود.

*به ۸۰ هزار خانواده محروم در طرح مواسات کمک شد

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش کادر پزشکی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: خراسان‌شمالی در قیاس با سایر استان‌ها آسیب کمتری دید، اما باز هم باید مراقبت کنیم و اصول بهداشتی را رعایت کرده و خود و جامعه را حفظ کنیم.

وی اطاعت مردم از قوانین در ایام کرونا را نشانه شخصیت بزرگ شهروندان کشور دانست و افزود: در این زمان کمک‌های مومنانه خود را در رزمایش مواسات ارائه دادند و بیش از ۸۰ هزار خانواده از این کمک‌ها استفاده کردند و این کمک‌ها با کمک مردم ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به راه اندازی کارگاه‌های خانگی و مسجدی در راستای مبارزه با کرونا اضافه کرد: این فعالیت‌های خالصانه نشان می‌دهد کرامت مردم ما چقدر بالا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز