خراسان شمالی آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی جهانی ناشنوایان را دارد

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۴۷۹۳
خراسان شمالی آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی جهانی ناشنوایان را دارد
در دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی از آمادگی این استان برای میزبانی مسابقات جهانی و اردوهای تیم های ملی ورزشی ناشنوایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: برای تقویت حوزه ورزش ناشنوایان استان برنامه ریزی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات جهانی و اردوهای تیم های ملی ورزشی ناشنوایان در استان آمادگی داریم چرا که بنده اعتقاد دارم تا وقتی که رفت و آمدها به استان صورت نگیرد سطح ورزش استان ارتقا نمی یابد. 

دکتر شجاعی تاکید کرد: کار درست را در استان انجام می دهیم و به دنبال حرف های مخالفان انگشت شمار که به دنبال خاموش ماندن چراغ حوزه ورزش در استان هستند، نخواهیم بود. 

در این دیدار رئیس فدراسیون ناشنوایان کشور نیز اظهار داشت: اقدامات استاندار خراسان شمالی در حوزه ورزش در کشور و استان قابل توجه و درخشان بوده است بنابراین خیال فدارسیون ها بابت پیگیری امور ورزشکاران در استان راحت است. 

مهران تیشه گران افزود: با تلاش های صورت گرفته ورزش ناشنوایان خراسان شمالی در سال گذشته از رتبه ٢٧ به ١٣ کشوری ارتقاء یافته است. 

تیشه گران گفت: ورزشکاران ناشنوا در ١٧ رشته ورزشی فعالیت می کنند و تا کنون افتخارات زیادی را در عرصه بین المللی کسب کرده اند اما اعتبارات این فدراسیون اندک است و باید توجه بیشتری به آنان داشته باشیم.

 

نظر شما