مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:

۱۲ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در خراسان شمالی راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۵۳۱۷
۱۲ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در خراسان شمالی راه اندازی می شود
عباس سعیدی در این جلسه ستاد هماهنگی سنجش وسلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان استان اظهار کرد: فعالیت مراکز نیز از اول مردادماه آغاز می شود و تا نیمه شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی با تاکید بر رعایت همه موازین بهداشتی و ضدعفونی روزانه پایگاه ها در سه نوبت گفت: برای رعایت فاصله اجتماعی و مباحث بهداشتی فقط چهار دانش آموز در هر یک ساعت پذیرش می شوند تا خانواده ها با اطمینان بیشتری به این مراکز مراجعه کنند

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ساعت کاری این پایگاه ها از هشت صبح تا 13  است و در هر روز فقط 20 نوآموز در این مراکز  سنجش تحصیلی می شوند، یادآور شد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی فقط باید نوآموز به همراه یک نفر پدر یا مادر به این مراکز مراجعه و از ماسک استفاده کند.

متقیان با اشاره به ارزیابی سلامت 18 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان  گفت: از این تعداد، سنجش سلامت شش هزار نوآموز ، پارسال انجام شد.

به گفته متقیان ارزیابی های مراقب سلامت شامل قد، وزن، مشکلات جسمی حرکتی، پوست، مو، دهان و دندان، ارزیابی بینایی، ارزیابی شنوایی و ارزیابی آمادگی تحصیلی در پایگاه های اولیه انجام خواهد شد که در صورت مشکوک بودن، نوآموز به پایگاه تخصصی ارجاع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز