در نشست هم اندیشی تشکل های جهادی در خراسان شمالی تاکید شد؛

حمایت فراجناحی از گروه های جهادی و مردمی

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۱
حمایت فراجناحی از گروه های جهادی و مردمی
نشست هم‌اندیشی تشکل‌های جهادی با همکاری کمیته امداد خراسان شمالی و سپاه جوادالائمه استان باهدف استفاده از ظرفیت‌های مختلف در گروه‌های جهادی و دستگاه‌های انقلابی و مردمی و ارتباط مؤثر در جهت ساماندهی به مناطق محروم واقع در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر دبیرخانه تشکل‌های جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه فعالیت‌ها و همکاری در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان را برگرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی امروز در یک خط مستقیم برگرفته از ولایت در حال حرکت است.

‌عبدالله دارایی میدان محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی را بسیار گسترده برشمرد و گفت: با استفاده از ظرفیت تشکل‌های جهادی گره‌گشایی از مشکلات محرومین با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

‌وی جریان پیوستگی جهادگران با گروه‌های مردمی و دستگاه‌های انقلابی را فرصتی مهم در رشد و توسعه مناطق محروم بیان کرد و افزود: در سال جهش تولید بخش کشاورزی را غنیمت دانسته و با ورود جهادی، تخصصی و مطالبه گری در این بخش اقدام کنیم.

وحید کمرروستا مسئول تشکل های جهادی بنیاد مستضعفان و عضو هیئت‌مدیره بنیاد علوی نیز در این جلسه به نگاه ویژه حضرت آقا نسبت به جریان جهاد گران و عمومیت یافتن گفتمان جهادی اشاره و اظهار کرد: امروز با همکاری گروه‌های مختلف جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد شاهد تحقق منویات ولی امر مسلمین در عملیاتی ساختن گفتمان جهادی هستیم.

‌کمر روستا اخلاص در عمل و خدمت‌رسانی به محرومان را ازجمله ویژگی‌های گروه‌های جهادی برشمرد و افزود: بسیاری از عزیزان فعال در عرصه گروه‌های جهادی به راهبران فکری و جریان ساز در کشور بدل شده‌اند.

وی به حضور مداوم گروه‌های جهادی در جریان بحران‌های مختلف سیل، زلزله، کرونا اشاره کرد و گفت: افراد جهادی هرروز یک منش جدید از راهبری مستضعفان در جهان را به تصویر می‌کشند.

کمر روستا همچنین به همکاری بنیاد مستضعفان در حمایت از گروه‌های عرصه جهاد تأکید کرد و افزود:ایجاد تعامل سازنده بین گروه‌های جهادی، مردمی و سازمان‌های مختلف یکی از اهداف راهبردی مطروحه از سوی بنیاد مستضعفان است.

وی بیان کرد: به برکت تعاملات سازنده بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سپاه و گروه‌های جهادی به‌زودی یکی از مناطق محروم و مرزی شهرستان مانه و سملقان را به منطقه‌ای آباد بدل می‌کنیم.

کمر روستا بابیان اینکه حمایت از گروه‌های جهادی بدون نگاه جناحی بوده است، گفت: نگاه ما استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز