معاون سیاسی استاندار:

استمرار پیامدهای منفی کرونا می تواند بسترساز مشکلات جدید باشد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۵۸۷۳
استمرار پیامدهای منفی کرونا می تواند بسترساز مشکلات جدید باشد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: استمرار پیامدهای منفی بیماری کرونا می تواند بسترساز مشکلات جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی‌الله حیاتی در نشست با فرمانده قرارگاه انتظامی امام علی(ع) اظهار داشت: امروز کشور در شرایط بسیار سختی قرار دارد چرا که علاوه بر وجود تحریم ها و تهدیدها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا روبرو هستیم که مهمترین روش مدیریت موضوع و اقناع افکار عمومی است.

حیاتی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه قشر کارگر بسبب کرونا از جمله کسب و کارهای پر ریسک تعطیل شده و خسارات بخش کشاورزی افزود :حدود ۱۱ میلیارد تومان معوقات کارگری در استان داریم که باید در شرایط موجود برای پرداخت آن برنامه ریزی کنیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه به آتش سوزی های گسترده صورت گرفته در سطح کشور اشاره داشت و گفت: بر اساس برخی بررسی ها تعدادی از این آتش سوزی ها از سوی معاندین برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به محدودیت تجهیزات اطفا حریق در منابع طبیعی و دشت ها افزود: باید استان های معین آبپاش هوایی خراسان شمالی شناسایی تا از این ظرفیت در مواقع بروز حادثه بهره‌مند شویم.

حیاتی به لزوم هوشیاری یگان های انتظامی افزود:گشت های یگان های حفاظت محیط زیست و دستگاه ها ی اجرایی تقویت شود.

وی اشاره داشت: دما در هفته های آینده روند افزایشی داشته لذا باید از الان برای بروز حوادث احتمالی برنامه ریزی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز