بیش از ۱۳۹ هزار تماس با مرکز دیسپج خراسان شمالی در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۶۳۱۸
بیش از ۱۳۹ هزار تماس با مرکز دیسپج خراسان شمالی در سال ۹۸
رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در سال 98 تعداد کل تماس های حاصل شده با مرکز دیسپج، 139 هزار و 820 تماس بود که از این تعداد 31 هزار و 101 تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر تقی دولت آبادی افزود: در این مرکز، تمامی تماس ‌های حوزه حوادث و بیماری ها در نقاط مختلف استان به غیر از مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی اسفراین، به این مرکز منتقل می شود و اقدامات لازم از قبیل اعزام آمبولانس از طریق این مرکز انجام می گیرد.

وی با اشاره به مزایای راه اندازی مرکز دیسپج گفت: استفاده از GPS و مشخص شدن محل تماس گیرنده و پایش آمبولانس‌ها، استفاده از بستر اینترنت در اعزام آمبولانس‌ها، پایش و نظارت بیشتر بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس سطح استان و بروز شدن آمار ها از مزایای راه اندازی این مرکز است.

دولت آبادی بیان داشت: در هر شیفت این مرکز پنج نفر مشغول فعالیت هستند که سه نفر مسئول پاسخگویی به تلفن ها و دو نفر مسئول اعزام آمبولانس ها هستند.

وی در خصوص تعداد تماس های اورژانس پیش بیمارستانی استان خراسان شمالی در سال 98 گفت: تعداد کل تماس های حاصل شده با مرکز دیسپج 139 هزار و 820 تماس بود که از این تعداد 31 هزارو 101 تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز