رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

اخذ ۳۳۰ گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۱:۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۶۶۸۱
اخذ ۳۳۰ گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه تعداد 330 گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح مرکز استان اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ رضا فیروزه اظهار کرد: 330 گزارش دریافتی از طریق عموم مردم و ناظرین افتخاری بوده است که از این تعداد گزارش ، سهم شکایات از کالا 188 مورد و سهم شکایات از خدمات 142 مورد می‌باشد که 71 مورد تلفنی، تعداد 198 مورد حضوری، تعداد 15 مورد کتبی ، تعداد 16 مورد از طریق پورتال و 30 مورد نیز از طریق پیامگیر دریافت شده است .

فیروزه در ادامه بیان داشت: از کل 330 گزارش دریافتی تعداد 33 مورد متخلف شناخته شده است و تعداد 117 مورد غیر متخلف، تعداد 15 مورد منجر به جلب رضایت مشتری گردیده و تعداد 165 مورد نیز در دست بررسی است .

فیروزه گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و. .. از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز (ازساعت7 صبح الی22 توسط اپراتور به صورت مستقیم پاسخگوی شکایات مردم است و از ساعت 22 تا 7صبح نیز پیام مردم ضبط شده و به شکایات رسیدگی می شود.

وی افزود: همچنین جهت سرعت بخشیدن به رسیدگی شکایات مردمی در دو نقظه پرتراکم سطح مرکز استان کیوسک های بازرسی مستقر شده است که بازرسان و ناظران در این دوکیوسک حضور دارند.

رییس سازمان صمت استان در پایان اظهار داشت علاوه بر سامانه تلفنی سایت 124.ir نیز به صورت 24 ساعته آماده ثبت شکایات مردمی است و همچنین در جهت تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی بازرسان سازمان صمت به صورت میدانی در سطح شهر حضور دارند و به نظارت مشغول هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز