وزیر آموزش و پرورش در بجنورد؛

وزارت آموزش و پرورش برای تدریس حضوری و غیرحضوری آمادگی دارد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۶۸۹۴
وزارت آموزش و پرورش برای تدریس حضوری و غیرحضوری آمادگی دارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و غیرحضوری آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: برای شروع تحصیلی آینده به جهت اینکه پیش بینی وضعیت موجود هنوز امکان پذیر نیست ما برای شرایط مختلف خودمان را آماده کرده ایم.

حاجی میرزایی افزود: در صورت امکان برای حضور دانش آموزان به صورت عادی، حضور در بخشی از سال، حضور محدود دانش آموزان در کلاس ها و توزیع حضور دانش آموزان در ایام هفته آمادگی لازم وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جایگاه و مهد ارزش های دینی و انقلابی است، تصریح کرد: در سند تحول بنیادین مهمترین ماموریت آموزش و پرورش تربیت انسان ها در وجوه مختلف علمی، اخلاقی، عبادی، اجتماعی و سیاسی می باشد.

حاجی میرازیی ادامه داد: مهمترین کارکرد آموزش و پرورش آماده کردن نیروی انسانی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی یادآور شد: مجموعه آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب در تربیت نیروهای علاقمند و وفادار به انقلاب زحمت کشیده است و پیش از انقلاب رویداد ۱۳ آبان را دانش آموزان رقم زدند.

حاجی میرازیی خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز دانش آموزان نقش آفرین بودند و بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم شهید داریم و بنابراین همواره تلاش آموزش و پرورش در راستای توسعه و تقویت آرمان های انقلاب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز