معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

شصت و پنج سمن در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۷۹۷۷
شصت و پنج سمن در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از فعالیت شصت و پنج سازمان مردم نهاد در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  ولی الله حیاتی در  کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان اظهار داشت: تجربه نشان می‌دهد که هر کاری را که به مردم سپردیم و آن را اجتماعی کردیم موفق بودیم اما هر جا مردم را از امور دور نگه داشتیم دچار ضرر شدیم.

حیاتی افزود: مهم‌ترین اولویت ما اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر است که سازمان‌های مردم نهاد برای تحقق این هدف نقش استثنایی دارند.

وی ادامه داد: ۶۵ سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان فعالیت دارد که انسجام بخشی به این فعالیت‌ها و پرهیز از موازی کاری باید مورد توجه دستگاه‌های متولی امر باشد.

حیاتی گفت: با مدیریت اداره کل امور اجتماعی استانداری باید دستگاه‌های صادر کننده مجوز سازمان های مردم نهاد با سمن‌های مجموعه خود جلسه بگذارند و مشکلات آنان را بشنوند و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود به گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره داشت و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید بتوانیم از فضای مجازی برای اجرای برنامه های این هفته حداکثر استفاده را داشته باشیم و رسانه ملی با برگزاری نشست های تخصصی با کارشناسان و فرهیختگان علمی در حوزه اجتماعی نسبت به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز