معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی:

نظام جمهوری اسلامی ایران هیمنه پوشالی ابر قدرت آمریکا را پایین کشاند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۸۰۳۱
نظام جمهوری اسلامی ایران هیمنه پوشالی ابر قدرت آمریکا را پایین کشاند
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: تنها قدرتی که توانست هینمه پوشالی ابرقدرتی آمریکا را پایین بکشد نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ ولی‌الله حیاتی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها قدرتی بود که توانست هیمنه پوشالی ابرقدرتی مثل آمریکا را به پایین بیاورد.

حیاتی افزود: در دنیای امروز به رغم تمام چپاول گری ها، حق کشی ها و غارتگری های آمریکا اما کسی حق تو گفتن به آن را ندارد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست این قدرت پوشالی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا قدرت مطلق منطقه بود و ایران با تمام ثروتش در دست قدرت آمریکا بود و حتی برای انتخاب نخست وزیر هم نیاز به تایید آمریکا داشت.

حیاتی مطرح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع خدادای ایران قطع شد و از زمان بدو شکل گیری انقلاب آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه های انقلاب با طرح ریزی توطئه های مختلف بود اما با ایستادگی و جانفشانی ملت ایران امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله مجد و عظمت قرار دارد.

وی اشاره داشت: پیام ایستادگی ملت ایران موجب شکل گیری روح آزادی بخشی و مقاومت در جهان علیه استبداد آمریکا بود و آمریکا تلاش کرد نفوذ ایران در منطقه کم شود اما امروز در بیخ گوش کاخ سفید صدای الله اکبر بلند می شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: عدم پایبندی آمریکا به حقوق بشر آمریکایی خود در توطئه هایش علیه ایران مشاهده می شود که در یک روز رئیس جمهور، نخست وزیر و ۷۲ نفر را به شهادت رساندند و باور داشتند با این اقدام شاکله انقلاب فرومی ریزد اما به گفته امام راحل با این اقدام ملت ایران بیدارتر شد.

ولی الله حیاتی گفت: امروز ترامپ علنا ذات، باطن و خوی استکبارستیز آمریکا را آشکار کرده است و گسل های اجتماعی در آمریکا دیده می شود و مردم آمریکا از حقوق بشر این کشور به ستوه آمده اند.

حیاتی با تاکید بر اینکه امروز باید نقش آمریکا در ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب برای نسل جوان امروز تشریح شود، افزود: عده ای در اطراف کشورمان به گونه ای عمل کرده اند که به گاوشیرده آمریکا تبدیل شده اند و جرات ندارند بدون نظر آمریکا اعلام نظری در مجامع عمومی داشته باشند.

وی مطرح کرد:  تبیین حقوق بشر آمریکایی و مشخص کردن زوایای آن برای نسل جوان امروز که در حوادث انقلاب اسلامی حضور نداشتند یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

وی بیان داشت: ما با تنگناهای معیشتی روبرو هستیم اما عزت و اعتلای خود را مصادره هیچ مسئله ای نمی کنیم و با ایستادگی بر مشکلات فائق خواهیم شد.

حیاتی اشاره داشت: دستگاه های اجرایی باید برای اجرای برنامه های هفته افشای حقوق بشری اهتمام جدی داشته باشند و همچنین باید از حداکثر ظرفیت فضای مجازی بهره مند شویم.

 

نظر شما