مبلغان دینی به مباحث آسیب های اجتماعی ورود کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۴۶۷
مبلغان دینی به مباحث آسیب های اجتماعی ورود کنند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مبِلغان دینی باید ورود جدی تر به مباحث آسیب های اجتماعی استان به ویژه طلاق و خودکشی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ولی الله حیاتی در نشست تجلیل از فعالان حوزه تبلیغ دین اظهار داشت:باید آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کاهش یابد هر چند برنامه ریزی های منسجمی صورت گرفته اما نقش دین در این حوزه ها باید پررنگ تر شود.

وی با تاکید بر این نکته که باید دین در تمام ابعاد زندگی جوانان جاری شود ، تصریح کرد: دلیل مهم بر اهمیت موضوع فوق، پاسخگویی دین به تمامی شبهات است و از سوی دیگر یکی از اهداف دشمنان ما فاصله انداختن جوانان با دین است لذا مبلغان دینی در چنین شرایطی وظایف سنگینی دارند.

حیاتی خاطرنشان کرد: امروز شرایط جنگ دشمن ، متفاوت شده زیرا دشمنان به درون خانواده ها و بسترهای مجازی و اینترنتی نفوذ پیدا کرده اند تا جوانان را مورد هدف قرار داده و نقش دین و آموزه های دینی را کمرنگ کنند.

وی افزود: به دلیل برکت خون شهدا و نقش موثر مبلغان دینی دشمنان در این نقشه های خود ناکام ماندند لذا نقش این مبِلغان را تاریخ قضاوت خواهد کرد.

حیاتی با بیان اینکه نقش دین در زندگی انسان ها بی بدیل و ممتاز است، تصریح کرد: در کشور ما به برکت همین آموزه های دینی، ایران به اوج قله های عزت و سربلندی رسیده است و رمز موفقیت ملت بزرگ ایران ، تمسک به دین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز