مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

مستمری تأمین اجتماعی ۲۲۱ خانوار کمیته امداد خراسان شمالی برقرارشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۸۷۴۶
مستمری تأمین اجتماعی ۲۲۱ خانوار کمیته امداد خراسان شمالی برقرارشد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۲۲۱ خانوار تحت حمایت این نهاد در استان با برقراری متوسط حقوق و مستمری از طرف سازمان تأمین اجتماعی توانمند و از حمایت این نهاد خارج‌شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مجید الهی راد بابیان اینکه این افراد به دلیل بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی هم‌اکنون مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند،اظهار کرد: تاکنون ۱۶۰ خانوار به دلیل بازنشستگی، ۳۸ نفر به دلیل فوت و ۲۳ نفر به دلیل ازکارافتادگی از مزایای مستمری و حقوق تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی مجموع افراد بهره‌مند از طرح بیمه‌های اجتماعی را بیش از دو هزار نفر اعلام کرد وافزود: هم‌اکنون هزار و ۵۶۶ زن سرپرست خانوار و ۴۶۳ مجری طرح‌های اشتغال تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند.

وی گفت: بانوان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت این نهاد با حداقل ۵۵ سال و آقایان با حداقل ۶۰ سال به‌شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی و ازکارافتادگی بهره‎مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه بیش از ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در سال گذشته برای پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان هزینه شده است، افزود: این اقدام باهدف توانمندسازی مددجویان صورت گرفته است.

الهی راد ادامه داد: این نهاد به‌طور متوسط برای هر زن سرپرست خانوار و مجری طرح‌های اشتغال ماهیانه بیش از ۱۲۰ هزار تومان به‌عنوان حق بیمه به‌حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز کرده است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز