فرمانده سپاه شهرستان فاروج:

​۲۸۰ نفر از روستاییان فاروج صاحب شغل شدند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۸۷۶۰
​۲۸۰ نفر از روستاییان فاروج صاحب شغل شدند
فرمانده سپاه شهرستان فاروج گفت: با در اختیار قرار دادن تسهیلات صندوق های قرض الحسنه بسیج، ۸۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در روستاهای فاروج صاحب شغل شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مهدی شفیع آبادی در خصوص فعالیت صندوق های قرض الحسنه بسیج در راستای اشتغال زایی و کارآفرینی، گفت: بعد از تأکیدات و فرمایشات حضرت آقا مبنی بر احیای صندوق‌های قرض‌الحسنه در بین عامه مردم، سازمان بسیج در جهت تحقق این امر گام برداشت و در این راستا، اساس‌نامه صندوق‌های قرض الحسنه تهیه و در اختیار سازمان قرار داد.

فرمانده سپاه شهرستان فاروج افزود: بر همین اساس سپاه ناحیه فاروج نیز تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه را با محوریت اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

وی سهمیه این طرح در شهرستان فاروج را حدود 51 صندوق قرض‌الحسنه اعلام کرد و بیان داشت: به حول و قوه الهی و تلاش تسهیل گران این حوزه، توانستیم حدود 47 صندوق تشکیل دهیم.

شفیع آبادی افزود: از این تعداد تاکنون حدود 40 صندوق قرض‌الحسنه به مرحله وام دهی رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان فاروج، هدف از اجرای این طرح را ایجاد و احیاء مشاغل خرد و خانگی و اشتغال‌زایی عنوان کرد و اظهارداشت: خوشبختانه حدود 60 نفر از افرادی که از تسهیلات صندوق استفاده کردند، توانستند مشاغل را ایجاد و به مرحله بازدهی برسند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، حدود 80 میلیون تومان اعتبار در اختیار بسیجیان برای ایجاد این مشاغل قرار گرفت.

شفیع آبادی با بیان اینکه شهرستان فاروج بیشترین جمعیت روستایی را دارد، خاطرنشان کرد: عمده صندوق‌های قرض‌الحسنه نیز در روستاها ایجاد و خوشبختانه در این روستاها مشاغل احیا شد و به مرحله اشتغال‌زایی رسید.

فرمانده سپاه شهرستان فاروج افزود: در این راستا به صورت مستقیم حدود 80 نفر و به‌صورت غیر مستقیم تا حدود 200 نفر اشتغال‌زایی از محل تسهیلات این صندوق‌های قرض‌الحسنه در روستاها ایجاد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز