معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی

ساخت مجدد مسجد جامع بجنورد تا محرم

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲۵
ساخت مجدد مسجد جامع بجنورد تا محرم
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از ساخت مجدد مسجد جامع بجنورد تا محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه کرامت با اعلام این خبر  اظهار کرد : 1.5 میلیارد تومان برای احداث مجدد این بنا هزینه شده و سعی بر این است که تا برای محرم امسال امکان برگزاری مراسم در این مسجد فراهم شود.

وی افزود : برگزاری کاروان‌های شادی در این ایام با حضور خدام بقاع متبرکه، تجلیل از خیرین و هیات امنای فعال بقاع متبرکه و برگزاری محافل انس باقرآن و شب‌شعر ازجمله برنامه‌های این ایام در بقاع متبرکه خراسان شمالی است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: برای ۴۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزاده در استان شماره کارت‌های اختصاصی صادر شد تا مردم، خیرات و واقفان در این ایام بتوانند کمک‌های خود را به مجموعه‌های آستان‌های متبرکه استان اهدا کنند.

وی از تولید ۱۸۰ هزار ماسک، توزیع ۵ هزار محلول ضدعفونی و اهدای ۲ هزار بسته غذایی در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: طی ماه مبارک رمضان ۳ زندانی با کمک خیرین آزاد شدند و بیش از ۲ هزار بسته غذایی و لباس و پوشاک در میان نیازمندان توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز