رئیس کمیته امداد کشور:

سیاست جدید کمیته امداد در توسعه ادارات ویژه بانوان

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۰۵۴۴
سیاست جدید کمیته امداد در توسعه ادارات ویژه بانوان
رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه بیش از 55 درصد از افراد تحت حمایت کمیته امداد را زنان تشکیل داده اند، گفت: در جهت خدمات رسانی مطلوب به زنان تحت حمایت بخش واحد خواهران به صورت مستقل در استان های قم ،فارس،کرمان راه اندازی شده است و به زودی در تمام کشور اجرایی می شود و البته در این راستا تعداد مددکاران خانم نیز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سید مرتضی بختیاری  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه توجه به حفظ آبرو و کرامت خانواده‌ها در کمک و امداد رسانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد انقلابی بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: ابتکار امام خمینی (ره) در تأسیس این نهاد برای رفع مشکلات قشر نیازمند و ضعیف جامعه بسیار تأثیرگذار بوده است.

بختیاری  با بابیان اینکه در چند سال اخیر بودجه های اختصاص دولت به کمیته امداد به طور کامل ابلاغ نمی شود، تصریح کرد: تکیه این نهاد در خدمت به محرومین با کمک های مردمی است و در این خصوص نیز مراکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محوری موفق مورود پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 80 هزار دانشجو  تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد:  هزار دانشجو دکتری، 4 هزار طلبه و 375 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند  که با پرورش درست و کارهای تربیتی اقدامات مثبتی برای این افراد صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز