مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی :

نقل و انتقالات امسال کاملا به صورت الکترونیکی بر اساس فرم های امتیاز بندی انجام گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۰۸۸۵
نقل و انتقالات امسال کاملا به صورت الکترونیکی بر اساس فرم های امتیاز بندی انجام گرفت
مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در گردهمایی معاونین و روسا و کار شناسان حوزه معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی گفت : امسال نقل وانتقالات کاملا به صورت الکترونیکی بر اساس فرم های امتیاز بندی انجام گرفت و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن دخیل نبوده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، عباس سعیدی  در گردهمایی  کارکنان حوزه  معاونت  پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی افزود : اعتماد سازی و شفاف سازی از اصول کار در نقل و انتقالات  باشد .

سعیدی ادامه داد : امتحانات نهایی برای هفت هزار و 500 دانش آموز در مدارس استان به خوبی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد که موجب جلب رضایت عمومی گردید و همچنین  بیش از 15هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت نمودند .

سعیدی در خصوص پروژه مهر نیز گفت : در صورت اعلام بازگشایی مدارس ما آمادگی این را داریم مدارس از  15 شهریور بازگشایی شود .

سعیدی اظهار داشت : استان خراسان شمالی جز چهار ا ستان کشور می باشد که دارای آزمایشگاه سلول های بنیادین می باشد و ساخت مدرسه اوتیسم برای دانش آموزان با نیاز های ویژه در مرکز استان کلید خورد

خوش آینه معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نیز در این گرد همایی افزود : هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات این حوزه در خصوص نقل وانتقالات و بررسی برنامه شاد در حوزه آموزش و جایگزینی معلمان بازنشسته در حوزه نیروی انسانی می باشد .

خوش آینه گفت  : 43درصد دانش آموز روستایی داریم که با وجود  مشکلات زیرساختی در مورد شاد جزء استان های برتر کشورهستیم .

وی در پایان گفت : تمامی نیروها تا دهم مرداد ساماندهی می شود و سامانه نقل وانتقالات بسته می شود و پس از آن دیگر جابجایی نخواهیم داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز