استاندار خراسان شمالی:

سند توسعه متوازن شهرستان مانه و سملقان تا ۱۵ روز آینده تهیه شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۲
سند توسعه متوازن شهرستان مانه و سملقان تا ۱۵ روز آینده تهیه شود
استاندار خراسان شمالی با تعیین مهلت ۱۵ روزه خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: سند توسعه متوارن و همه جانبه شهرستان تهیه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با مدیرعامل بنیادعلوی کشور با محوریت امضا تفاهم نامه توسعه شهرستان مانه و سملقان، اظهار داشت: تا ١۵ روز آینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سند ٣ ساله توسعه همه جانبه شهرستان مانه و سملقان برای برنامه ریزی چگونگی اتمام کارها نوشته شود و هر ماه گزارش عملکرد داشته باشید.

دکتر شجاعی اشاره داست: سند جهش تولید استان در قالب اجرای ١٩٠ پروژه تهیه شده است که باید طرح های مربوط به شهرستان مانه و سملقان در این سند با نگاه توسعه همه جانبه و رشد تمامی بخش ها جمع بندی شود.

دکتر شجاعی با تاکید بر تامین نداشته های حداقلی شهرستان مانه سملقان در حوزه آب و گاز ، خبر داد: گاز رسانی به تمام روستاهای استان طی برنامه ریزی یکساله به اتمام خواهد رسید و در این راستا از تمامی ظرفیت ها و امکانات بهره مند خواهیم شد.

وی مطرح کرد: بخش گردشگری دومین پیشران اقتصادی استان است که باید برای استفاده مالی از بخش گردشگری این حوزه در پروژه های شهرستان مانه و سملقان نیز لحاظ شود.

دکتر شجاعی گفت: در بحث عشایری باید ورود جدی تری داشته باشیم جمعیت عشایری استان از نمره‌ای اصلی تولید دام سبک استان هستند باید حداقل زیرساخت ها را برای آنان طی سه سال آینده ایجاد کنیم.

وی مطرح کرد: خواستار افزایش بیشتر اعتبارات بنیاد علوی در استان هستیم و استان هم به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

دکتر شجاعی با بیان اینکه هلدینگ های سرمایه گذاری در بنیاد علوی به استان خراسان شمالی بیایند، تاکید کرد: باید با ایجاد فضای مناسب با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار موجب حفظ کرامت مردم استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز