استاندار خراسان شمالی:

بسیج تمام نیروها و امکانات برای ریشه کنی بیسوادی الزامیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۵۱۶۶
بسیج تمام نیروها و امکانات برای ریشه کنی بیسوادی الزامیست
استاندار خراسان شمالی گفت:برای اجرای موفق طرح ریشه کنی بیسوادی بسیج تمام نیروها ، امکانات و ظرفیت ها الزامیست و تمامی ابزارها باید در کنار هم چیده شود تا این طرح طبق برنامه زمانبندی پیش برود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در دومین شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار داشت: باید تمام داشته های استان به کارگیری شود تا شاهد برگزاری جشن پایان بیسوادی باشیم لذا آگاهی تمام ادارات از طرح ریشه کنی بیسوادی الزامیست.

 وی افزود: اگر سیاست های تشویقی در کنار مباحث فرهنگی در راستای طرح ریشه کنی بیسوادی نباشد کارها به درستی پیش نخواهد رفت.

 شجاعی تصریح کرد: مدیران تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند تا یکی از معاونان خود را بعنوان رابط ، به صورت ویژه برای پیگیری طرح ریشه کنی بیسوادی معرفی کنند.

وی گفت : طرح ریشه کنی بیسوادی تنها مرتبط به آموزش و پرورش نیست هرچند که آموزش و پرورش استان تاکنون موفق عمل کرده اما این اقدام ، کار فراسازمانی است.

شجاعی خاطرنشان کرد: گزارش اجرای طرح ریشه کنی بیسوادی در هر شهرستان را از فرمانداران خواستاریم پس بسیج تمام نیروها ، فرمانداران را در پیشبرد این طرح کمک و یاری خواهد کرد.

وی اظهار داشت:دستگاه های اجرایی درصدد این باشند که سوادآموزان حوزه خود را شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای پایان بیسوادی آنان انجام دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز