رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

هدف گذاری ۱۰۶۶۹ نفر در طرح ارتقاء با سوادی خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۵
هدف گذاری ۱۰۶۶۹ نفر در طرح ارتقاء با سوادی خراسان شمالی
رئیس اداره سواد آموزی معاونت سواد آموزی خراسان شمالی گفت : 10669 نفر در طرح ارتقاء با سوادی خراسان شمالی هدف گذاری شده است.

فرانک محمدی در حاشیه جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت : 10669 نفر از گروه هدف 10 تا 49 سال در طرح ارتقاء با سوادی خراسان شمالی هدف گذاری شدند.

وی افزود : اولویت هدف گذاری در این طرح با مناطق روستایی می باشد و توزیع بی سوادی در شهرستان و استان 2938 نفر  و در عشایر 262 نفر است.

محمدی خاطر نشان کرد : 7469 نفر نیز در طرح شتاب بخشی سواد آموزی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد :3000 نفر در دوره خواندن با خانواده در دوره ی سواد آموزی ، در دوره ی انتقال و تحکیم سواد آموزی 2500 نفر ،  در دوره ی مکمل که در مراکز یادگیری محلی در قالب طرح آموزش نماز3600 نفر شرڪت دارند.

رئیس اداره سواد آموزی معاونت سواد آموزی خراسان شمالی همچنین افزود : 1500 نفر در دوره انتقال و 970 نفر در دوره های مکمل حلقه های کتاب خوانی مشارکت می نمایند.

محمدی همچنین خاطر نشان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح ،۷۹درصد از اعتبارات کشوری و۲۱درصداستانی برنامه ریزی شده است.

*مشارکت 4300 نفر در طرح  پایان یافتن بی سوادی خراسان شمالی

رئیس اداره سواد آموزی معاونت  سواد آموزی خراسان شمالی گفت : 2300 نفر نیرو از آموزش دهندگان نهضت و 2000 نفر نیرو از آموزگاران آموزش و پرورش در طرح پایان یافتن بی سوادی خراسان شمالی مشارکت می کنند.

محمدی تاکید کرد :  هدف گذاری اداره سوادآموزی استان خراسان شمالی تا دهه فجر امسال،باسوادی تعداد ۱۰۶۶۹ نفر از گروه هدف  بین ۱۰ تا ۴۹ سال استان می باشد.

 

خبرنگار : مهدی رضایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز