رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۶۰۳۹
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خراسان شمالی
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ غلامرضا قربانی با اعلام  این خبر گفت: این طرح طی دو روز متوالی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 312 مورد تذکر و ارشاد و 3 مورد هم اخذ تعهد در حوزه بدپوششی صورت گرفته است، افزود: در حوزه برخورد با مزاحمین نوامیس نیز تعداد 66 مورد تذکر و ارشاد و 7 مورد هم تعهد کتبی اخذ شده و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند. 

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در حوزه آلودگی صوتی نیز تعداد 53 فقره تذکر و ارشاد و 10 مورد اخذ تعهد را داشتیم و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند، تصریح کرد: در موضوع سگ گردانی نیز تعداد 33 مورد تذکر و ارشاد انجام شده و تعداد 3 نفر نیز دستگیر که هر 3 نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام انتظامی یاد آور شد: در این طرح 2 روزه 15 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ هدایت شدند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه کشف 2 فقره سرقت، دستگیری 3 نفر سارق و پلمپ یک باب منزل از جمله اقداماتی بود که در اجرای این طرحانجام شده است، ادامه داد: در اجرای این طرح 31 منطقه پاکسازی و از 18 واحد صنفی نیز بازدید به عمل است. 

سرهنگ قربانی در پایان با تاکید بر اینکه اجرای مستمر و به موقع اینگونه طرح ها با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، از هم استانی های عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز