فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۶۴۲۳
بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی می باشد
فرمانده انتظامی خراسان شمالی حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی را بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردارعلیرضا مظاهری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با تقدیر از خانواده شهید خدمت سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: حفظ و پاسداری از ارزشها ی اسلامی و انقلابی بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است که با توجه به گستردگی آسیبهای اجتماعی در جامعه و مسئولیت های سنگین نیروی انتظامی برای برون رفت از این مشکلات بایدتمام نهادها و سازمان ها از جمله نهادهای فرهنگی پای کار بیایند . 

سردار مظاهری با بیان اینکه امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء ،ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده این عزیزان است بیان داشت :امنیت مطلوب خراسان شمالی با همراهی و همدلی همه مسئولان ،دستگاه های امنیتی ،نیروهای مسلح و مردم شهید پرور استان به دست آمده است . 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به جایگاه مطلوب نیروی انتظامی نزد مسئولان و مردم تاکید کرد : مردم امروز پلیس را در کنار خودشان می بینند این حضور در حین اقتدار با رافت و مهربانی است و با وجود پلیس احساس آرامش و امنیت دارند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد:در بحث آسیب های اجتماعی، پلیس بیست و هفتمین نهاد پاسخگو است اما بیشترین کار و مسئولیت در این امر بر دوش نیروی انتظامی است. 

وی در ادامه افزود : با توجه به گستردگی آسیبهای اجتماعی در جامعه و مسئولیت های سنگین نیروی انتظامی برای برون رفت از این مشکلات باید تمام نهادها و سازمان ها از جمله نهادهای فرهنگی پای کار بیایند . 

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: حضور شبانه روزی و جهادگرانه همکاران ما در نیروی انتظامی در کلیه صحنه ها ، مشکلات  و آسیبهای سطح جامعه بسیار موثر و مطلوب بوده و اجازه نمی دهیم که ارزشهای اسلامی و انقلابی ما که در راه حفظ آن شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم مورد سوال قرار بگیرد .  

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با تقدیر و تشکر از خانواده شهید خدمت سرهنگ "جاوید مهری " ایشان را فرمانده ای مکتبی، شجاع و همیشه در صحنه نامید و آرزوی توفیق و سلامتی برای خانواده ایشان از خداوند متعال خواستار شد.  

گفتنی است درپایان این مراسم سرهنگ دوم"مجید یگانه پور" نیز به عنوان فرمانده جدیدانتظامی شهرستان اسفراین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز