جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان:

کاهش ۲۶ درصدی مجروحین تصادفات در سه ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۶۴۵۷
کاهش ۲۶ درصدی مجروحین تصادفات در سه ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف 934 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و کاهش 26 درصدی مجروحین تصادفات در سه ماه اول سال نسبت به مدت مشابه گذشته در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت متخلف در سطح شهرستان توسط مأموران انتظامی به صصورت نوبه ای اجرا شد. 

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای  اینگونه طرح با حضور پلیس های تخصصی در قالب چند تیم در سطح شهرستان شیروان به اجرا گذاشته می شود افزود: در این راستا تعداد 635 دستگاه موتورسیکلت  متخلف در سه ماه اول سال 99 به علت تخلفاتی شامل: نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی و مزاحمت توقیف و راهی پارکینگ شدند. 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان به دغدغه پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: با تلاش همکاران در سه ماه اول سال 99  تعداد 299 دستگاه خودرو متخلف به علت تخلفات راهنمایی و راندگی ، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و... توقیف و بعه پارکینگ منتقل شدند. 

سرهنگ روهنا در پایان با اشاره به اینکه مجروحین تصادفات در سه ماه اول سال99  نسبت به مشابه سال قبل 26 درصد کاهش داشته اظهارداشت:با بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان بیشترین عامل تصادفات درون شهری، استفاده از تلفن همراه توسط راننده خودرو می باشدکه نیاز است رانندگان توجه بیشتری به رعایت قانون و مقررات داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز