مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی:

برنامه های فرهنگی ترویج عفاف و حجاب در ۸۱ دستگاه اجرایی خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۶۹۸۷
برنامه های فرهنگی ترویج عفاف و حجاب در ۸۱ دستگاه اجرایی خراسان شمالی برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی از اجرای برنامه های فرهنگی ترویج عفاف و حجاب در ۸۱ دستگاه اجرایی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد تقی آریان اظهار کرد: تاکنون در ۸۱ دستگاه اجرایی استان برنامه های فرهنگی و هنری در راستای ترویج عفاف و حجاب برگزار شده است.

وی  با اشاره به مهم ترین فعالیتهای ستاد صیانت استان در حوزه عفاف و حجاب افزود:پایش و بررسی وضعیت عفاف و حجاب در ادارات، ارایه خدمات مشاوره ای برای کارکنان ادارات، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب در ادارات استان و اجرای برنامه ها و خدمات فرهنگی و هنری در ترویج عفاف و حجاب از اهم این فعالیت ها بوده است.

آریان در خصوص اهداف گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: مقابله با ترویج بی بند و باری در روابط ناسالم زن و مرد از طریق دستگاههای ذیربط ، نظارت بر کلیه دستگاههای اجرایی به منظور صیانت از حریم امنیت عمومی و حفظ کرامت آنان و برخورد کریمانه با مردم، ابلاغ دستور العمل هفته عفاف وحجاب به ادارات و همکاری و نظارت بر اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در کلیه دستگاههای اجرایی استان از اهم این اهداف این ستاد است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام پروتکل های بهداشتی از سوی دستگاه های اجرایی استان، تیرماه امسال همایش عفاف و حجاب بصورت مجازی برگزار خواهد بود. به گفته آریان ستاد صیانت استان، مستقر در استانداری خراسان شمالی و زیر نظر ستاد مرکزی وزارت کشور ، برنامه های ابلاغی این ستاد در ادارات کل استان، مدیریت، نظارت و پیگیری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز