فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

کاهش ۲۱% انتقادات از نیروی انتظامی خراسان شمالی در سه ماهه اول سال جاری

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۷۱۱۱
کاهش ۲۱% انتقادات از نیروی انتظامی خراسان شمالی در سه ماهه اول سال جاری
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کاهش 21% انتقادات از نیروی انتظامی خراسان شمالی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم و اساسی پلیس، رسیدگی و پاسگویی سریع، به موقع و دقیق به مطالبات و گزارش های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات انتظامی به نحو مطلوب و شایسته از جمله اقدامات بسیار خوب پلیس خراسان شمالی است، افزود: همواره توجه و تکریم ارباب رجوع در سطح انتظامی استان مورد تاکید است و به خوبی شاهد این هستیم که این موضوع در سطح استان به درستی رعایت می شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: حضور به موقع و موثر در ماموریت های محوله از دیگر موضوعاتی است که در انتظامی خراسان شمالی به صورت ویژه به آن توجه می شود.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نمی دهد تا مجرمان و هنجارشکنان به راحتی امنیت و آسایش مردم عزیز را مختل کنند، یاد آور شد: تلاش برای ارتقاء و تداوم امنیت پایدار در سطح استان موضوعی است که با جدیت و اقتدار تمام توسط پلیس باب الرضا(ع) دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه اقدامات پلیس استان به گونه بوده که در سه ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش 24 درصدی رضایتمندی مردمی از عملکرد کارکنان بودیم، افزود: در طول این مدت به شکر خداوند متعال و همچنین تلاش و همت خود کارکنان، انتقادات نیز با کاهش 21 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه شکایات نیز شاهد کاهش 29 درصدی بودیم، تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مطلوب و مستمر به شهروندان عزیز در سامانه 197، با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات حضوری به صورت تلفنی برگزار می شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 5 جلسه گفتگوی تلفنی برگزار شده است، افزود: در این رابطه به مشکلات و مطالبات تعداد 137 نفر از شهروندان عزیز رسیدگی شده است.

نظر شما