معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

بازداشت ۹ کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۸۴۲۹
بازداشت ۹ کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت : 9 نفر کلاهبردار حرفه ای با 3 میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری در استان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ صادق نامور اظهار کرد: در پی ارجاع 18 فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین مستندات موجود محل اختفای کلاهبرداران را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: در طول یک هفته گذشته با تلاش کارآگاهان 9 نفر متهم در چند عملیات جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 18 مورد کلاهبرداری به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه هیچ جرمی از چشمان تیز بین پلیس پنهان نخواهد ماند، از مردم عزیز استان خواست ضمن اینکه مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز