مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

اتصال ۳۸ روستای راز و جرگلان به فیبر نوری با اجرای طرح ملی uso

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۸۸۱۸
اتصال ۳۸ روستای راز و جرگلان به فیبر نوری با اجرای طرح ملی uso
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به برنامه های توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از اتصال 38 روستای راز و جرگلان به شبکه فیبر نوری در برنامه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علیرضا هاشمی با تشریح وضعیت ارتباط مخابراتی و فعالیتهای انجام شده در راستای توسعه ارتباطات در این منطقه اظهار داشت:در حال حاضر تمامی 70 روستای بالای 20خانوار این منطقه از نعمت تلفن ثابت برخوردار می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این شهرستان دارای بالغ بر 14 هزار شماره تلفن منصوبه تلفن ثابت و 1152 منصوبه اینترنت پرسرعت  بوده و 40 منطقه روستایی این شهرستان مرزی تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد.

هاشمی ضریب نفوذ تلفن این شهرستان را بیش از 21 درصد عنوان کرد و یادآور شد در حال حاضر 10 روستای این شهرستان از اینترنت پرسرعت برخوردار می باشد که بزودی با اجرای کامل طرح ملی فیبر نوری uso  روستاهای بیشتری در این شهرستان به شبکه فیبر نوری متصل خواهد شد.

وی از دیگر دستاوردهای اجرای این پروژه ملی را راه اندازی سرویس هوشمند در 13 مدرسه این شهرستان و 4 سایت موبایل دانست.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین راه اندازی و توسعه 8 موبایل تلفن همراه را در برنامه فاز 8 موبایل استان و ارتقاء به فناوری 3G  را از جمله برنامه های سال جاری درمناطق روستایی شهرستان راز و جرگلان برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز