معاون وظیفه عمومی خراسان شمالی:

فراخوان اعزام مشمولان مورخه یکم و سوم مرداد ماه

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۵
فراخوان اعزام مشمولان مورخه یکم و سوم مرداد ماه
معاون وظیفه عمومی خراسان شمالی از اعزام مشمولان خدمت سربازی مورخه یکم و سوم مرداد ماه خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ مهدی شجری  در تشریح جزئیات این خبر گفت:کلیه مشمولان مقاطع دیپلم و زیردیپلم و فارغ التحصیلان کارشناسی و به بالا که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم مرداد ماه را دریافت کرده اند، اعزام آنان در یک روز (یکم مرداد ماه) صورت خواهد گرفت لذا مشمولان می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود:در این راستا مشمولان ساکن استان می بایست ساعت 7 صبح روز چهارشنبه مورخه یکم مرداد ماه 1399 ،در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی استان به مشمولان اعلام نمود در صورت عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده برای مشمولان غیبت محسوب می شود گفت : برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

شایان ذکر است:کلیه مشمولان مذکور می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند. و همچنین در صورت داشتن ابهام با شماره تلفن 096480 تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز