فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

جزئیات دستگیری عامل انتشار فیلم اقدام بی شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۲۴۰۲
جزئیات دستگیری عامل انتشار فیلم اقدام بی شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون
فرمانده انتظامی خراسان شمالی برخورد با هنجارشکنان را اقدامی بسیار جدی و مستمر اعلام کرد و گقت: عامل انتشار فیلم، اقدام شرمانه یک هنجارشکن با مجری قانون، درعملیات سایبری پلیس دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری جزئیات دستگیری این هنجارشکن و هم دستش را تشریح و اظهار داشت: در پی اعلام خبر وقوع یک مورد کش روی در یکی از پارکهای اطراف شهر شیروان، بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اعلام و ظرف مدت کوتاهی ماموران در محل مورد نظر حاضر می شوند.

وی افزود: به محض حضور ماموران، تعدادی جوان که در آن محل حضور داشتند در اقدامی بی ادبانه و قانون شکنانه با ماموران درگیر و بلافاصله از محل متواری می شوند.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه هیچ احدی حق بی احترامی به قانون و مجری قانون را ندارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشرافیت کامل و رصد لحظه ای محل تردد این هنجارشکنان؛ متهم ردیف اول را ظرف کمتر از نیم ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه در هنگام درگیری، یکی از افرادی که در محل حضور داشته، اقدام به فیلم برداری و چند روز بعد در شبکه اجتماعی اینستاگرام این فیلم را منتشر می کند، خاطر نشان کرد: در ادامه عملیات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم، فردی که اقدام به ضبط و انتشار این فیلم کرده بود، بلافاصله و کمتر از نیم ساعت توسط افسران مجرب پلیس فتا شناسایی و دستگیر می شود.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه، سایر متهمان دخیل در این اقدام بی شرمانه و قانون شکنانه شناسایی و در صدد دستگیری این افراد هستیم، افزود: پلیس هرگز اجازه نمی دهد تا احدی به قانون دهن کجی کرده و مجری قانون که در بسیاری از ماموریت ها، با نثار جان خود از امنیت پایدار دفاع می کند، اینگونه مورد بی احترامی قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز