مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

اجرای طرح قربانگاه در جهت کمک به نیازمندان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۲۸۸۴
اجرای طرح قربانگاه در جهت کمک به نیازمندان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح قربانگاه باهدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان برای دومین سال متوالی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ مجید الهی راد بابیان اینکه طرح قربانگاه باهدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان اجرا می‌شود، اظهار داشت: در این راستا تدابیر لازم جهت ایجاد پایگاه‌های قربانگاه در سطح استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دامپزشکی باهدف جمع‌آوری و توزیع گوشت‌های قربانی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه این اقدام باهدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، افزود: این کمک‌ها به‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره  به شیوع بیماری ویروس کرونا و همچنین عدم برگزاری آیین حج تمتع در سال جاری، افزود:  امیدواریم میزان اهدای کمک‌های مردمی در این بخش افزایش یابد.

الهی راد با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای توزیع گوشت‌های قربانی در بین نیازمندان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مردم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

وی با یادآوری اینکه طی سال گذشته حدود ۶۰۰ دام برای نیازمندان ذبح شد، تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰خانوار محروم  از گوشت‌های قربانی شده بهره‌مند شدند.

 

نظر شما