معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی :

ترویج رفتار شهیدان رجایی و باهنر ترویج الگوی برتر مدیریتی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۳۴۰۶
ترویج رفتار شهیدان رجایی و باهنر ترویج الگوی برتر مدیریتی است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری هفته دولت، ترویج اخلاق مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر و روش و سلوک راه شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ علی بیگ زاده در جلسه هماهنگی هفته بزرگداشت دولت اظهار داشت:هرچند عمر کاری شهیدان رجایی و باهنر اندک بود اما این دوران کوتاه منشا خیر و برکت و الگوی رفتاری برتر مدیریتی بود.

 وی با تاکید بر انعکاس خدمات دولت در هفته دولت ، تصریح کرد: طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و پویا در این هفته به افتتاح برسد.

 بیگ زاده در ادامه سخنان خود بر ایجاد نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی از سوی تمام دستگاه های اجرایی هم تاکید کرد و افزود:در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دستگاه های اجرایی در معرض نمایش قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد : غبارروبی گلزار شهدا، تبلیغات محیطی، انجام تبلیغات رسانه ای،برگزاری نشست هایی با حضور استاندار، معاونان و فرمانداران در ارتباطات تصویری و رادیویی، مستندسازی، ساخت تیزر تبلیغاتی، پوشش خبری و تصویری از مراسم ها، برنامه ریزی برای ملاقات های مردمی، فعال شدن سامانه سامد و ارزیابی و رتبه بندی دستگاه های اجرایی از مهم ترین اقدامات در هفته دولت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز