فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم:

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در جاجرم

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵۳
دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در جاجرم
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در جاجرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا قندی  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان جاجرم تیم ویژه ای از ماموران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران تجسس کلانتری 11 رسالت این فرماندهی بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته را با جدیت بیشتری دنبال کردند، افزود: با تلاش مستمر ماموران این فرد در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی، به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی از نقاط مختلف شهر جاجرم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه چند مالباخته نیز در این خصوص به واحد تجسس کلانتری 11 رسالت این فرماندهی مراجعه و از متهم شکایت داشتند خاطر نشان کرد: وی پس از تشکیل پرونده،برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت پایدار دچار اختلال شود به هنجارشکنان و مجرمان هشدار داد که پلیس به صورت مستمر برخورد ویژه با آن ها را در دستور کار خود دارد و در این رابطه با هیچ کس تعارف ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز