فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

ناجا در خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۳۴۵۵
ناجا در خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی است
فرمانده انتظامی خراسان شمالی، نیروی انتظامی را در خط مقدم مبارزه با آسیب های اجتماعی دانست و گفت: امنیت موجود از توجهات خاص امام زمان(عج)، ثمره خون شهدا و تلاشهای وصف ناپذیر پلیس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری تعهد کاری و ولایتمداری را با ارزش ترین ملاک در بین کارکنان ناجا برشمرد و اظهار داشت: قدرت کشور ما متکی به مردم است و هر حکومتی که مردم از آن رضایت داشته باشد در آن کشور ثبات و امنیت وجود دارد لذا باید قدر این مردم را بدانیم و در خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی آسیب های اجتماعی در عصر حاضر را مقوله ای مهم و مسئله ساز دانست و افزود: امروز، نیروی انتظامی در خط مقدم و به عنوان سدی محکم در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است و پیشگیری و مقابله اثربخش در این حوزه همدلی، همزبانی، وحدت مردم و مسئولان و برنامه ریزی جامع و هدفمند را می طلبد.

این مقام ارشد انتظامی در استان همچنین به سیاست های شبکه های ماهواره ای در پخش برنامه ها و سریال های غیر اخلاقی اشاره و عنوان کرد: دشمنان اسلام از طریق ماهواره، شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل و... سعی دارند توطئه های خود را با فاسد کردن اذهان و احساسات جامعه به منصه ظهور بگذارند که در این خصوص هم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دایر کردن پلیس های تخصصی وظیفه مقابله و صیانت از آحاد جامعه را در فضای مجازی برعهده دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر ورود پلیس در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و مشارکتی تصریح کرد: مقابله با ناهنجاری های اجتماعی نیاز به یک عزم جمعی دارد و در این رابطه جامعه می تواند با اتخاذ هنجارهای اجتماعی و بالعکس برخورد با ناهنجاری های اجتماعی تضمین کننده سلامت و امنیت روانی جامعه باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق و منسجم و همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت، توانسته امنیت مردم را فراهم کند، افزود: خدمت رسانی به مردم نمادی ارزشمند در نظام اسلامی است که این مهم در نیروی انتظامی به نحو مطلوبی محقق شده و کارکنان سخت کوش ناجا توانسته اند امنیت مطلوبی را در کشور ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک نعمت از سوی حضرت حق دانست و گفت: حفظ ارزش‌ها و رضایت مردم باید هدف خدمت ما باشد و در اجرای ماموریت ها باید احساس مسئولیت و تکلیف را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

سردار مظاهری با اشاره به این که فرصت خدمت به مردم در نیروی انتظامی از نعمت های الهی است و باید با نیت رضایت حق تعالی، برای خدمت به مردم تلاش کرد، خاطر نشان کرد: خدمت بی منت به شهروندان که مهم ترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، یک افتخار محسوب شده و همه بایستی در این راستا تلاش جهادی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز