درخواست های دکتر شجاعی از دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۳۷۹۷
درخواست های دکتر شجاعی از دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور جهت مبارزه با این بیماری درخواست هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمد علی شجاعی در بیان این درخواست ها اظهار داشت:بخشی از نداشته های استان برای ادامه تاب آوری تامین شود ضمن اینکه درحوزه اعتبارات و تجهیزات نیازمند کمک در سطح ملی هستیم.

 وی افزود: سپاه قول مساعد جهت ساخت بیمارستانی در شهرستان راز و جرگلان را داده طوری که زمین این بیمارستان هم آماده است و به زودی کار عمرانی آن را آغاز خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به اعمال محدودیت های بیشتری با اختیارات استانی و با توجه به آمار دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که نیازمند همراهی بیشتر وزارت بهداشت هستیم.

شجاعی گفت: همچنین تصمیمات قاطعانه و محدود کننده برای عید قربان اعمال شود تا شاهد خاطره ای تلخ نباشیم.

 وی تصریح کرد: کشور ایران با برنامه ریزی ، تسلط، دانش و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت در مقایسه با بسیاری از کشورهای برخوردار جهان در بحث مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

 استاندار خراسان شمالی گفت : در خراسان شمالی نیز با انسجام عملی در هر بحرانی، موفق عمل کردیم هرچند نداشته های استان در حوزه های مختلف بسیار است و همچنان به قوت خود باقیست اما با قدرت انسجام تمام مسئولان توانستیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی افزود: سپاه با تولید و توزیع ماسک تمام روستاییان استان را از پک بهداشتی بهره مند کردند.

وی گفت: اگر نیروهای انتظامی ، بسیج ، سپاه، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی را در کنار خود نداشتیم نمی توانستیم این بیماری کرونا را به خوبی مدیریت کنیم.

 شجاعی اظهار داشت: به رغم نداشته های بسیاری ، مدیران استان در بحث مدیریت بیماری کرونا به گونه ای عمل کردند که گویا هریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستند.

 وی افزود: با همکاری بین دستگاهی و روحانیت نماز جمعه با رعایت پروتکل ها در مناطق مجاز برگزار و مناطق قرمز لغو شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز