فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

قاچاقچیان میلیاردی ناکام ماندند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۵۳۲۴
قاچاقچیان میلیاردی ناکام ماندند
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 4 نفر قاچاقچی حرفه ای با یک میلیارد و 760 میلیون و 900 هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردارعلیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد با ورود و نگهداری کالای قاچاق، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با رصد مستمر و اشرافیت اطلاعاتی محل اختفای تعدادی از قاچاقچیان را شناسایی کردند، افزود: در این رابطه 4 نفر قاچاقچی حرفه ای دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: در بازرس از محل اختفای متهمان تعداد یک دستگاه موتورسیکلت تریل بدون مجوز، 129 عدد شیشه فلاسک چای و 160 عدد ابزار آلات تعمیرکاری کشف و ضبط شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد اقلام قاچاق برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 760 میلیون و 900 هزار ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا اقتصاد جامعه و کشور با ورود کالای قاچاق دچار اختلال شود از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز