معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

خدمات جهادگران قابل ستایش و تقدیر است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۶۳۹۲
خدمات جهادگران قابل ستایش و تقدیر است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: تمام جهادگران جنگ و جهاد حق بزرگی به گردن تمام ملت ایران دارند لذا عظمت کار این جهادگران را نباید فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علی بیگ زاده در همایش تجلیل از پیشکسوتان جنگ و جهاد، هشت سال دفاع مقدس و قهرمانان تولید سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت:باید فرهنگ این ایثار و مقاومت را به نسل های آینده انتقال داد زیرا خدمات شما قابل ستایش و تقدیر است. 

وی افزود : با همت شما جهادگران یک وجب از خاک ایران را هم از دست ندادیم و شما جهادگران باعث سربلندی و عزت این کشور هستید. 

بیگ زاده تصریح کرد: جهاد سازندگی در زمان جنگ خدماتی همچون جاده سازیگ سنگرسازی، ساخت بیمارستان صحرایی و پل های بزرگ را انجام دادند به طوری که موجب حیرت تمام دنیا شدند. 

وی با بیان اینکه زیر آتش تند دشمنان کارها و اقدامات بزرگس انجام شده،افزود: از انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است دفاع خواهیم کرد.

 بیگ زاده ماموریت جدید حوزه را حمایت از تولید عنوان کرد و گفت : موتور محرک توسعه اقتصادی کشور تولید است لذا باید در این سنگر با جان و دل تلاش کرد. 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد نیز گفت: جهاد کشاورزی ابر بارانی بود که در آغاز انقلاب خود بارید و توانستند با روحیه خالصانه مشکلات را حل کنند. 

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: با بازوان توانمند جهادگران بسیاری از مشکلات در روستاها حل شد لذا در پرونده جهادگران و پیشکسوتان جهاد و مقاومت محرومیت زدایی، سنگرسازی برای رزمندگان ، بی تکلفی و گره گشایی از مشکلات یک مدال افتخار خواهد بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز