فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خبر داد:

دستگیری عامل اصلی آتش سوزی های عمدی مراتع

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۰
دستگیری عامل اصلی آتش سوزی های عمدی مراتع
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل اصلی آتش سوزی مراتع، در "محور اسفراین_ سبزوار" خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی مراتع و محصولات کشاورزی در محور اسفراین به سبزوار ماموران انتظامی پاسگاه عباس آباد موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ماموران، گشت زنی هدفمند در مناطق احتمالی آتش سوزی و همچنین اقدامات فنی و پلیسی را با نهایت جدیت شروع کردند، افزود: ماموران حین گشت زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل مورد نظر حاضر و مشاهد کردند فردی مشغول آتش زدن تعدادی از مراتع و زمین های کشاورزی است. 

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه متاسفانه به دلیل وزش باد وبه دنبال شعله ور شدن، آتش به مراتع خشک سرایت کرد و حدود یک هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزاند، تصریح کرد: فرد مورد نظر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و شهروندان عزیز نیز در صورت مشاهده و یا برخورد با چنین مواردی، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز