رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی:

مامور قلابی در خراسان شمالی دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۳
مامور قلابی در خراسان شمالی دستگیر شد
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری مامور قلابی که اقدام به سرقت وجه نقد از یک شهروند کرده بود در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به وی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به سرقت کارت بانکی و برداشت مبلغ 32 میلیون ریال، بلافاصله از محل متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان، بررسی اظهارات شاکی پرونده و انجام اقدامات فنی و پلیسی خود را با جدیت آغاز کردند، افزود: با همکاری شاکی کارآگاهان موفق شدند چهره متهم را شناسایی کنند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با مراجعه به بانکی که متهم اقدام به برداشت مبلغ 32 میلیون ریال از کارت شاکی را کرده بود، تصریح کرد: با روئیت چهره متهم و بررسی و استعلام از اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد که متهم تحت تعقیب آن اداره نیز می باشد. 

سرهنگ رستگار با بیان اینکه با تحقیقات میدانی، پاتوق متهم شناسایی و نهایتا در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری ماموران اداره مبارزه با سرقت فرد مورد نظر دستگیر شد، افزود: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که این فرد با مراجعه به تعدادی از شهروندان، خود را مامور نیروی انتظامی معرفی و از آنان کلاهبرداری می کرد. 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در نهایت متهم بعد از مشاهده مستندات مربوطه لب به اعتراف گشود، خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و بعد از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد. 

سرهنگ رستگار با تاکید بر اینکه شهروندان عزیز در برخورد با ماموران ادارات دولتی و سازمان های نظامی حتما قبل از هر اقدامی، کارت شناسایی آنها را روئیت کنند، از آنان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز