مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی:

اداره کل پست خراسان شمالی در دوران مبارزه با ویروس کرونا ، اقدامات بسیار بزرگی انجام داد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۶۹۶۵
اداره کل  پست خراسان شمالی در دوران مبارزه با ویروس کرونا ، اقدامات بسیار بزرگی انجام داد
مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خراسان شمالی گفت : اداره کل پست خراسان شمالی در دوران مبارزه با ویروس کرونا ، اقدامات بسیار بزرگی انجام داده و این اقدامات قابل تقدیر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سید علی مرتضوی با بیان اینکه شرکت ملی پست همواره در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در عرصه های مختلف حضور فعال داشته و نقش موثری درشرایط مختلف بحرانی کشور اعم از سیل، زلزله و ... ایفا کرده است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده استان ، کارکنان پست خراسان شمالی به صورت تمام‌ وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به کار گرفته‌اند.

مرتضوی افزود: در این شرایط خطیرعلاوه بر دشواری های موجود، اداره کل پست خراسان شمالی ضمن همکاری با اپراتورهای فعال در حوزه تلفن همراه ، با ارسال سیم کارت ها به نشانی سرپرستان خانوار گامی سترگ در مسیر استمرار فاصله گذاری هوشمند و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص لزوم درج کدپستی و کدملی هنگام قبول مرسولات پستی از نیمه دوم سال جاری تصریح کرد:  از ابتدای مهرماه سال جاری، درج صحیح و کامل کدپستی و کدملی فرستنده در سامانه جامع قبول مرسولات پستی الزامی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز