فرمانده انتظامی خراسان شمالی :

کشف لاستیک های ۳ میلیارد ریالی قاچاق در خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۶۹۷۸
کشف لاستیک های ۳ میلیارد ریالی قاچاق در خراسان شمالی
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 60حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک به ارزش 3 میلیارد ریال و دستگیری 2 قاچاقچی در اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سردار علیرضا مظاهری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه قاچاق لاستیک خودروهای سبک در شهرستان اسفراین فعالیت دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی نهایتا در زمان تخلیه بار به محل اعزام و لاستیک ها را شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این محل 60حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز خودروهای سبک کشف و ضبط گردید .

سردار مظاهری با اشاره به اینکه با بررسی های بعمل آمده ارزش این تعداد لاستیک قاچاق 3 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران در این عملیات 2 متهم را دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند با جدیت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود برای کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز