فرمانده انتظامی شهرستان گرمه:

استفاده از گواهینامه جعلی، کار دست راننده کشنده ولوو داد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۶۹۸۴
استفاده از گواهینامه جعلی، کار دست راننده کشنده ولوو داد
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی که با گواهینامه پایه یکم جعلی اقدام به رانندگی با کامیون ولوو کشنده می کرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ علیرضا پوربه با اعلام جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام ماموران پلیس راه این فرماندهی، فردی با یک دستگاه کشنده ولوو سفید رنگ در محور ورودی این شهرستان در حال تردد بوده و هنگامی که ماموران اقدام به کنترل مدارک هویتی این فرد می کنند، وی اقدام به ارائه یک فقرهگواهینامه پایه یک جعلی به ماموران می کند. 

وی با اشاره به اینکه بلافاصله موضوع از طریق ماموران پلیس راه به عوامل گشت انتظامی شهرستان گرمه اعلام می شود، افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر این فرد دستگیر و خودروی وی نیز با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ منتقل می شود. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در اظهارات خود بیان داشته که در فضای مجازی با فردی که اقدام به جعل گواهینامه می کرده آشنا و از آن طریق این گواهینامه جعلی را دریافت کرده، تصریح کرد: در نهایت این فرد با هماهنگی قضائی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیسی نیز برای دستگیری عامل اصلی جعل مدارک هویتی با جدیت ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا جاعلان و مجرمان به راحتی در جامعه اقدامات مجرمانه خود را ادامه دهند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز