مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

بهسازی ۲۸ سایت موبایل در مخابرات خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۷۲۳۵
بهسازی ۲۸ سایت موبایل در مخابرات خراسان شمالی
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت:در راستای ارائه خدمات بهتر ارتباطی و افزایش و بهبود کیفیت ارتباطات سیار،طی سال جاری بیش از ۲۸سایت موبایل مخابرات استان بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛علیرضا هاشمی ضمن ارزیابی مثبت عملکرد حوزه ارتباطات سیار مخابرات استان،اظهار داشت:خوشبختانه در شاخص‌های همراه اول همواره استان خراسان شمالی در رتبه های اول قرار داشته و این جایگاه حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان و کارشناسان این حوزه می باشد.

وی با اشاره به برنامه فاز ۸ توسعه موبایل و uso در مخابرات استان خاطر نشان کرد: علاوه بر پروژه فاز ۸ و توسعه ارتباطات سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان ،برنامه های مختلف بهسازی،ایمن سازی، توسعه و ارتقاء تکنولوژی همراه و ...نیز از جمله سایر فعالیتهای حوزه سیار مخابرات منطقه می باشد.

هاشمی تصریح کرد :از ابتدای سال تاکنون ضمن بهسازی بیش از ۲۸ سایت موبایل،عملیات ایمن سازی ۷سایت،راه اندازی ۲سایت مرکز روستایی،ارتقائ تکنولوژی در ۲سایت با فناوری 3G,4G,4.5G در سطح استان با موفقیت انجام شده و تا پایان سال امیدواریم در مجموع با اجرای بیش از ۱۳۴ پروژه ارتباطات سیار شاهد توسعه و بهبود هرچه بیشتر خدمات همراه  در منطقه خراسان شمالی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز