فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد:

دستگیری مال خر و کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۸۱۲۶
دستگیری مال خر و کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری یک مالخر و کشف 20 فقره اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ  محمد غلامی  با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح شناسایی وبرخورد با خریداران اموال مسروقه توسط کلانتری 14 ولایت شهرستان  بجنورد  با جدیت به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح اطلاع از فعالیت فردی که اقدام به خرید اموال مسروقه می کند، بلافاصله موضوع را برای دستگیری وی در دستور کار خود قرار دادند، افزود: در این رابطه با گشت زنی هدفمند و تلاش مستمر، ماموران موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. 

این مقام انتظامی یاد آور شد: در بازرسی از محل اختفای این فرد تعدادی اقلام سرقتی از قبیل لوله وشیرآلات، اتصالات، رادیاتور، انواع سیم های مسی وکابل تلفن وسیم برق، کلید بالابر، ظروف روحی، سماور، آبگرمکن و ... که به صورت مستعمل و نو و همچنین تعدادی کیسه حاوی سکه (پانصد تومانی)، سیم های مسی وکاسه را کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان  بجنورد  با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی تعدادی از شکات پرونده شناسایی و اموال مسروقه نیز به آنان تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه با تلاش ماموران پرونده کشف 20 فقره اموال سرقتی بسته و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ غلامی با بیان اینکه پلیس با جدیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند از شهروندان خواست تا ضمن مد نظر قرار دادن موارد امنیتی در خصوص نگهداری مناسب از اموال خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز