مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

پویش مردمی ۱۱۰، ویژه دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۸۱۵۲
پویش مردمی ۱۱۰، ویژه دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی پویش مردمی،۱۱۰ ویژه دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد بابیان اینکه این پویش در راستای زنده نگاه داشت اعیاد قربان تا غدیر پیش‌بینی‌شده است، افزود: اعیاد قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت ‌افزایی اقشار مختلف جامعه به‌خصوص جوانان است در این راستا این نهاد با برگزاری پویش مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا مسئله غدیر را به‌صورت ویژه به جوانان بشناساند.

وی به‌ویژه برنامه‌های متنوع بزرگداشت دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) به خاطر شرایط کرونایی و پیشگیری از شیوع آن اشاره کرد و گفت: بر این اساس ۱۲ برنامه در قالب پویش مردمی در فضای مجازی آغازشده است.

وی ۱۱۰ تحکیم بیعت جوانان با ولایت با اهدای کتاب و اهدای ۱۱۰ هزار صلوات به نیت امیر المومنین و تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان (عج) و ریشه‌کنی بیماری کرونا با اهداء ۱۱۰ صلوات شمار به خانواده‌های تحت حمایت را ازجمله برنامه‌های این پویش عنوان کرد و افزود: ۱۱۰ سفره غدیر و ارسال عکس آن،۱۱۰ هزار اطعام با اولویت خانواده‌های ایتام،۱۱۰ نقاشی با اولویت کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال،۱۱۰ رنگ‌آمیزی کودکان زیر ۱۲ سال ویژه غدیر و آیه ولایت،۱۱۰ بازدید از ایتام و سادات،۱۱۰ دل نوشته ویژه ایتام جهت پدران معنوی از دیگر برنامه‌های این پویش است.

وی همچنین برگزاری ۱۱۰ مورد مولودی‌خوانی ویژه پسران در فضای مجازی، پخت ۱۱۰ کیک ویژه جشن غدیر،۱۱۰ مورد بازگویی واقعه غدیر به‌صورت قصه‌گویی توسط پدران و مادران و ۱۱۰ اقدام نیکوکارانه در پویش عشق به مولا از طرف مددجویان از دیگر برنامه‌های این پویش است.

وی ادامه داد: تبیین اهمیت عید قربان، موضوع امامت و ولایت در مکتب اسلام، فلسفه و نقش جریان تاریخ‌ساز غدیر، ضرورت تبیین ابعاد امام شناسی و داشتن بصیرت در برابر تهدید نرم استکبار جهانی از اهداف برگزاری این پویش است.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری برخی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی و کتاب‌خوانی برای رده‌های مختلف سنی فرزندان مددجو پیش‌بینی‌شده است که تا پایان دهه امامت و ولایت به‌مرور اجرا می‌شود.

 

نظر شما