مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی:

توزیع بیش از ۸۰۰ بسته نذری عیدانه در عید قربان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۸۳۷۸
توزیع بیش از ۸۰۰ بسته نذری عیدانه در عید قربان خراسان شمالی
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت :بسته های نذری گوشت قربانی عید به همت اهالی مساجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در میان خانواده های نیازمند در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: به همت کانون های مساجد در نقاط شهری و روستایی استان و اهالی خیر مسجد همزمان با عید قربان بسته های گوشته قربانی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در این رابطه  و به طور نمونه، به همت خیران و فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) 7 رأس گوسفند ذبح و میان 800 خانواده نیازمند توزیع شد.

شیرازیان همچنین اضافه کرد:  دو رأس گوسفند نیز به همت کانون فرهنگی هنری مساجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد همزمان با عید سعید قربان ذبح و بین 70 خانواده نیازمند توزیع شد.

وی همچنین از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان شناسایی شده در محله قلعه کریم و امام رضا (علیه السلام) شهر اسفراین خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) شهر اسفراین مبلغ 20 میلیون ریال در این باره توسط خیرین جمع آوری و هزینه شد.

شیرازیان همچنین از برگزاری مراسم مجازی قرائت دعای عرفه  به اهم برنامه های برگزار شده به مناسبت عید قربان نام برد.

شیرازیان با آغاز دهه امامت و ولایت و قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر اشاره کرد و در این باره از  برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع غدیر، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج خطبه غدیر و مسابقه کتابخوانی  و نیز مسابقات کاردستی و قرآنی توسط کانون ها خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز